.

.

keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Valkosta, harmaata, eiku mustaa tai punasta..

Meidän tuleva remppa on jälleen askeleen lähempänä alkua. Mä oon vaan intopiukeena alottamassa, en mä oikeastaan ole kauheesti edes miettinyt miten me tää arkihomma pyöritetään duunien, kahden pienen muksun ja auki revityn asunnon kanssa. Noooh, kaipa noikin handlaantuu, kun tehdään yksi asia kerrallaan. Vaikka silleen koko kämppä yhdellä kertaa, eiks se ole kuitenkin yksi asia kerrallaan? Aivan, sitähän minäkin..

Mutta nyt kun on päästy jo suunnitteluvaiheesta siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa valitsemaan matskuja, niin tää onkin niin hemmetin paljon vaikeempaa mitä mä muistin! Rempattiin aikanaan meidän ensimmäinen yhteinen omistuskoti lattiasta kattoon täysin uusiksi. Sillon oli jo tajuttoman vaikea valita kivoja matskuja seiniin ja lattiaan. Luojan kiitos meidän sisustusmaku on muuttunut noista asiosta melko reilusti, nimim. meille-ei-enää-ikinä-tule-pähkinäpuista-keittiötä.

Käytiin vähän aikaa sitten siis kiertelemässä jo ekoja kauppoja. Fiksuna likkana nappasin mukaan kameran, jotta saatoin tallentaa kaikkia kivoja juttuja.. En kyllä yhtään muuten tajua kuka on ottanut kuvia siis kankaista ja lastenhuoneen matoistakin. Tässähän oltiin nyt katsomassa ainoastaan noita lattioita ja semmosia, eiku... Nyt mulla onkin sitten polla niin sekasin, etten todella enää tiedä mitä haluan ja minne. Olis simppelimpää kun olisi kolme vaihtoehtoa mistä valita, salettiin inhois niistä yhtä joten jäis vaan kaksi vaihtoehtoa. Nyt noita saakelin laminaattejakin on joku miljardi erilaista ja toinen toista kivempia. Parempi olis vaan kai jättää koko remppa tekemättä!
 





No niin, ensin ajattelin että haluan ehdottomasti keittiöön ja eteiseen yhtenäisen harmaan laatan ja muualle vaalean laminaatin. Nyt sitten aloinkin miettimään, että haluisinko sittenkin vaaleeta laattaa keittiöön ja eteiseen, muualle voiskin tulla vaaleanharmahtava laminaatti? Ja entäs sitten eteinen, millanen kaappi? Kokonaan peiliä vai osaksi? Minkä kokonen kaappi? Kaadetaanko vähän seinää, vai eikö kaadeta ollenkaan? Hävitetäänkö vaatehuone vai jätetäänkö? Entäs sitten seinät? Pitäiskö maalata uudelleen? Makkari ainakin? Ja entäs sitten kylppäri ja vessa, mistä hemmetistä sinne nyt sitten pierasee semmosen laatan josta tykkää vielä kymmenen vuoden päästä? No eihän me nyt enää tässä varmaan edes asuta kymmenen vuoden päästä. Shit.. En mä tiedä. Mä oon kyl ihan sekasin jo tästä. Taidan palkkaa sistustussuunnittelijan, oliskohan Marko Paananen vapaana?












Ei kommentteja: